domingo, 24 de febrero de 2008

¿Què he aprés amb aquesta experiència?

En primer lloc he de dir que no tenia ni idea de la existencia del que era un blog, al llegir la seua definició i les seues característiques, em va parèixer una idea interessant la possibilitat de crear un blog.
Personalment crec, que és important mantindre diálegs en el blog, ja que així es poden intercanviar una serie de idees, i al mateix temps mantindre una conversació del tema que cregues interessant, ja siga, política, educació, tecnologia, periodisme, etc.
Una altra cosa que destaque és l'evolució dels blogs, ja que en els anys 90 començaren a entablar conversascions en fil, com és el cas del foro WebEx, a partir dels anys 1994 van començar a existir els diaris íntims fins a l'actualitat, la qual cosa són llocs webs que recollixen articles d'autors, on podem possar vidios, música, fotos, etc. Existixen moltes ferramentes per a treballar un blog i fer-ho teu i al teu gust, amb la fi de captar la vista dels altres usuaris per a que entren a visitar-lo, i com no, a mantindre un diàleg.
Per a mi ha sigut una experiència interessant, ja que desconeixia per complet el significat d'un blog i el seu "naixement", per supost que m'ha agradat la idea de crear un blog, ja que així expondré els meus artícles, fotos, vidios, etc en la web, i esta pàgina podrà ser visitada per qui vuiga.
M'agrada treballar en internet i expossar les meues idees en el blog, ja que pense que tinguem que utilitzar més la tecnologia que ens rodeja, i l'ordenador és una de les millors tecnologies inventades, per aixó recolze la idea d'utilitzar la internet per a possar articles, fotos, informacions, etc.
En fi, tinc una bona conclusió d'utilitzar el blog, em pareix una idea fantàstica per a mostrar les teues opinions i/o articles.

No hay comentarios: